Kikar in och säger hej!

Kikar in och säger hej!
Det var ett tag sen jag uppdaterade och det kommer tyvärr att vara så ett tag framöver, men sen kommer jag ta igen det med råge ;)

En stor del av natten har spenderats på barnakuten med William som fått tillbaka sin jä*la förkylningsastma.
Tror att vi kom i säng efter 3.30 och sen vaknar ju givetvis William 6.30 pigg och glad, men snorig.
Gissa om jag är trött som en säl idag!
Konstigt nog är William pigg på dagtid, det är kvällen och natten som den tunga andningen och värsta snoret kommer.
Hoppas verkligen inte att detta blir långdraget.

Förutom äcklig jobbig förskylningsastma så är allt bra här.
William har börjat på dagis och jag har börjat jobba.
Det är ett pusslande med hämtning och lämning då vi inte vill ha William för länge på dagis om dagarna, men man måste ju jobba.
Jag har valt att inte jobba heltid nu när William är fortfarande är så liten.

Mamma och pappas lilla sjukling...



Snart dags för lunch här...
Må bäst!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.

Hoppas lilleman blir bättre snart. Stackars liten.

Samt att du får lite sömn.

Bra att det är bra annars.

Ha varit inne och läst men slarvat med att kommentera.

Stor kram till dig

2010-09-06 @ 12:48:45
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här