Måndag igen...

Måndag igen och sista helt lediga veckan för hela familjen.
Nästa vecka börjar R jobba igen, efter 7(!!!) veckors pappaledigt/semester.
På onsdag nästa vecka ska William börja skolas in på sitt dagis och jag har mucho ont i magen för det, men jag tror att det kommer att gå bra.

Igår kväll fixade vi det sista på Antons rum så nu är det tip top, några fler tavlor och några vögghyllor ska fixas med.
I höst ska vi försöka komma igång med lite renovering här hemma.
Kök, hall (uppe och nere) samt vårt sovrum ska fixas. Nya möbler ska köpas.
Hoppas bara vi kan komma överrens om färg på väggarna ;)

William är lika trött som jag idag, så jag ska se om inte vi kan ta en liten nap nu...

Ha en fin start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Safa

hur är det med dig =)`?

2010-08-02 @ 12:50:05
URL: http://moshiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här