Bollträd

Uppe med tuppen idag (precis som alla andra dagar).
Idag ska William äntligen få gå till förskolan igen efter att ha varit borta i nästan en vecka.
Magsjukan är borta och det var bara William som fick den här hemma (ta i trä).

Igår var R ledig med William för att vi skulle på läkarbesök i S-tälje.
Efter besöket åkte vi till Bauhause för att köpa julgran. Jag måste ju säga att jag var M Y C K E T besviken på utbudet.
Granarna var indelade i storleksordning och kungsgranarna det gjorts reklam om på TV för 199kr var inte högre än 3 äpplen.
Vi lyckades i alla fall få tag på en gran som visade sig vara riktigt stor och grann.
Willam var med och klädde granen, mest kastade han kulorna på golvet då han tror att det är bollar.


Nyfiken kille, överlycklig över trädet med alla bollar i ;)

Nu ska vi göra oss iordning för förskolan. Själv börjar jag inte förrens 12.30 (suck).


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, Willefisen som klär sin första julgran.

Ge honom massor av pussar från oss.

2010-12-15 @ 22:06:07
Postat av: Monika

Så var det förra året oxå på Bauhause!

2010-12-16 @ 10:45:17
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här