Inte bra för kroppen...

Det här vädret är inte bra för kroppen!
Eller jo kanske om man håller sig inne.
Jag pölsade i 10-15cm snö med barnvagnen när jag hämtade William från förskolan idag.
Sammandragningar och ont i ryggen blev det av det.
Jag är ändå glad att jag hämtade honom såpass tidigt idag (12) så jag slapp gå i ännu mer snöstorm.
Imorgon är sista dagen på terminen för min och Williams del, sen tar vi semester i 3 härliga veckor.
R är ledig med oss i mellandagarna.

Hoppas på att kunna köpa klart resen av julklapparna i början av nästa vecka.
Även ett besök till tomten är planerat med.

Nu ska jag vila lite innan William vaknar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste ta det försiktigt, är så glad för att du är ledig i tre veckor, det behöver du.

Puss på dig!

2010-12-17 @ 08:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här