Fredag morgon

Ingen sovmorgon hos oss inte. William vaknade innan klockan ringde.
Jag hade gärna legat kvar i sängen en timma till i alla fall, men William trodde sängen var en studsmatta så vi gick upp istället.
Vågar jag säga att nätterna har blivit så lugna det sista eller börjar det om från början då?
Jag chansar...
Det sista har William bara vaknat en gång på nätterna och oftast vill han då bara ha sin napp, ibland får han komma och ligga i vår säng, det beror lite på vad klockan är.
Detta funkar för oss just nu och det känns skönt.

Idag är det underbara fredag och vi ska bara njuta av ledigheten i helgen.
Tänkte ta mig in i förrådet (om det går för allt som finns där) och plocka fram lite saker som jag vet att William skulle uppskatta nu.
Ska till apoteket och hämta salva till mina atopiska eksem och hoppas att jag nu äntligen blir av med skiten.
Har haft problem sen i september och så länge brukar jag inte ha det annars, men det kan bero på den kalla vintern vi har.

Vad gör ni i helgen?


Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är det härligt med Fredag. Vi har en ganska lugn helg framför oss.

Njut av nätterna, låter härligt =) Här går det också åt rätt håll när det gäller nattsömn =)

2010-02-12 @ 21:01:17
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här