GÖTEBORG ♥

Jag längtar till Göteborg, familjen, släkt och vänner!
Det ska bli så kul att gå BABY & BARN-mässan som dessutom firar 5-år iår.
Hur mycket hinner man på en helg? Vill ju hinna göra massor av saker och träffa massor av vänner!
Det är bara jag och William som åker denna gången, vi tar tåget och måste därför åka kommunalt hela helgen. (Bilbarnstolen är för tung och klumpig för att ta med på  tåget).
Det gör mig ingenting, det ska bli kul att få sätta sig på spårvagnen igen.
Åh, vad jag längtar!
Känner mig nästan som ett litet barn på julafton.

SES VI DÄR?

 




Kommentarer
Postat av: bloggium

hejsan!



En blogg med drag i verkar du ha! bra och trevlig läsning.

Du verkar vara en aktiv bloggerska och vill därmed bjuda in dig på vårt nyöppnade bloggforum

http://www.bloggium.com sidan är ett forum för folk med bloggar som vill öka sitt läsarantal samt

lära sig att tjäna bra med pengar på sin blogg.

Välkommen in!

2010-02-11 @ 14:41:42
URL: http://www.bloggium.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här