Jaha, då fick vi mer snö då :(

Kikar ut genom fönstret och får se att snön yr ner från himlen, jag trodde verkligen att vi fått vår beskärda del.
Solen skiner vilket känns underbart så länge den inte skiner på mina fönster som jag försökte tvätta i -15,5 grader
(se här).
Någon som har numret till vädergudarna? Jag tänkte beställa vår tills imorgon.

Om en stund ska vi göra oss iordning för BVC besök, men först ska vi äta lite lunch och klä oss.
I eftermiddag står det städning på schemat "BLÄÄÄH" säger jag, men det är ett ont måste.
Ska beställa vaccinations tid till imorgon då William fortfarande inte blivit vaccinerad mot svininfluensan.
Vi har funderat fram och tillbaka medtanke på biverkningarna man hört.
Jag och Anton är vaccinerade och William tillhör ju riskgruppen så igår beslutade jag och R att William ska få sin spruta.
Jag vet att Williams kusin ska gå imorgon och få sin andra så jag tänkte se om vi kunde få samtidigt så jag kunde få hjälp av faster att hålla William då jag är sjukt spruträdd.

Önskar er alla en underbar dag!




Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh kan du inte beställa lite vår till mig med om du hittar numret ;)



Hoppas det går bra med sprutan, Kram Elin!

2010-02-10 @ 20:41:33
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här