Natti,natti

"Råkade" sova middag i ca två timmar med William idag och det var helt underbart.
Vi gick och la oss efter lunch strax efter 11, men det tog en tid för den övertrötta duracellbebisen att somna.
När han somnat somnade jag och efter en timmer ringde R, minns inte riktigt vad han sa, för jag var så trött, minns bara att han sa "sov vidare ni" och det gjorde vi till strax efter 14.
Sen blev det lite panik då jag skulle få besök av fröken Nina 14.30.
Hann precis sätta på kaffe innan hon dök upp. Alltid lika trevligt.
Vi pratade om ditten och datten tills det var dags för henne att gå, strax därefter kom R hem och William blev som vanligt överlycklig.

Det blev spagetti och köttfärsås till middag, snabbt och enkelt. William testade en ny sort från semper idag (ny för honom) Thaigryta, vilket slank ner snabbt.



Efter middagen busade William på golvet medan mormor och morfar Y kunde titta via webkameran.
Vi bor ju en bit ifrån varandra så vi ses inte så ofta, men detta är ett bra sätt för dom att kunna se William.

Nu sover William i sin säng och jag ska strax göra detsamma, men först blir det nog att se på TV en stund.
Imorgon blir det läkarbesök för min del. Ska äntligen fixa nya salvor till mina atopiska eksem, dom har varit hemska ända sen i september, men NU ska det bli bättre.


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här