0 timmars sömn

Det var inte mycket mer i alla fall.
William har sovit oroligt och väckt mig (och R) hela natten, att han är så pigg nu vet jag inte alls vad det kan bero på.
Jag vet i alla fall att jag måste bli bättre på att låta William sova i SIN säng på natten. Det är så himla  lätt att lägga över honom till oss när han vaknar (ofta innan midnatt).
Det får bli kommande projekt här hemma, det är bara jag som blivit lat sen William fick eget rum.

Nu dricks här välling och kaffe och vi myser en stund i soffan.
Tror att det får bli en sån där lugn hemma dag idag, ev en prommis förbi jobbet, det var längesen jag hälsade på där nu.

Vad gör ni idag?


Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där kommer förfölja det jämt. Sover de hos dig, får man dåligt samvete, sover de själva i egna sängar, får du dåligt samvete, ja det är inte lätt. Gör det du vill =) Fast det brukar sluta i funderingar det med hahaha, så har jag det i alla fall. Fast tänder och dålig sömn är oftast lättast att överleva genom närhet =)

2010-01-26 @ 10:04:32
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här