3 timmars vila med <3

Det blev en lååång middagsnap för mig och William idag, 3 timmar nästan och det var helt underbart.
Nu ikväll kom Anton, vi åt en sen middag (kl.20) familjens favorit "kyckling med mögelost" * mums *.
William var ganska lättsövd ikväll, vaknade ett par gånger, R nattade om honom och nu sover han ordentligt.
Anton och jag såg en stund på TV, sen hoppade han i duschen.
Det blir nog en tidig kväll för samtliga medlemmar av den här familjen idag.

Ha en mysig lördagkväll

Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jag älskar kyckling och Tomas gillar allt som har med mögelost att göra, du skulle möjligen inte kunna dela med dig av receptet?

2010-01-10 @ 18:09:39
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här