Den här dagen drog ju iväg som en avlöning...

Den här dagen drog ju iväg som en avlöning...
Det måste nog ha varit för att vi gick upp så sent som vi gjorde idag.
Efter lunchen gick vi upp för att sova middag, William somnade vid 13 och vaknade strax innan 15, jag ska erkänna att jag slumrade till en stund jag med.
När vi kom ner ringde R, han var på väg hem, precis när vi var på väg ut, vi väntade in honom och sa hej.
William fick middag och sen gav vi oss äntligen ut.
Första dagen på länge som det var milt i ute, har inte velat vara ute så länge med William nu när han har  utslagen runt munnen.
Vi gick till den tomma snöbelagda lekplatsen. Tänkte låta William få prova gungan.
Varför har jag inte gjort det innan? Han tjöt av skratt.

Gung, gungeligung... Vi får gunga mer imorgon,när det är ljust ute.

 

Det blev "take away" till middag idag, från godaste Thaigrillen

Friterad kyckling med ris och yakitorisås

William somnade för ca en timme sen och strax ska vi se på film och äta massor av hempoppade popcorn.

 

Kram


TÄVLING


TRYCK HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här