Full av energi!

Godmorgon!

Ny dag med nya möjligheter.
Borde egentligen inte sitta här, jag borde egentligen damsuga och tvätta golvet på nedervåningen, MEN som vanligt försöker jag komma på saker som är viktigare...
William har varit vaken sen ca 5.30 i morse och är nu på väg att somna igen, det kan han behöva gnällfisen.
Annars är vi rätt klara här, det är bara jag som ska få lite frukost i magen.
Anton har åkt till skolan och R är på  jobbet.

På dagens "TO DO" lista står det...

* Damsuga och tvätta golv på nedervåningen
* Baka kladdkakor (3st) till Antons klassfest
* Klippa håret wiiiiie!!!

Sen tillkommer ju givetvis alla andra "vardagliga" saker ;0)

Nu ljudar VAKNA! med the voice på TV och jag ska ta det lite lugnt 5 minuter innan vi startar dagen på allvar.

Ha en supermysig torsdag!


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

men söt! :)

2010-01-21 @ 11:34:00
URL: http://mettsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här