Godaste chokladen

Idag har jag börjat städa bort julen. Ut med det gamla, nu vill vi ha sommar!
Har gjort klart kök och vardagsrum, så nu är det bara resten kvar. (Puh!!!)
Vid 16-tiden var vi bjudna till fam Schenk på fika. Alltid trevligt!
Det bjöds på god chokladtårta och der var inte förens det började klia i munnen som jag kom på att det gröna på tårtan nog var nötter (typiskt mig). Det gick bra i alla fall.
Vem kan motstå denna goding?

Nu har William precis somnat och jag har precis ätit middag.
Mer än så här händer nog inte idag.

Ha en mysig lördagskväll

Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda Ellsberg

Moshi moshi♥



mysig blogg^^

kram//pocci

2010-01-02 @ 21:04:42
URL: http://pocci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här