Godkväll i stugan

I eftermiddag har fru Schenk och dotter varit förbi. Dom skulle hämta en dator som R fixat med.
Vi bjöd på lite kaffe, saft och kanelbullar, William fick sina älskade majskrokar med vaniljsmak.
Nu ikväll lagade R underbar baconinlindad fläskfilé och rotfruktsgratäng så nu är vi mätta och belåtna.
William sover sen kl. 20 ca och jag har precis fått en kopp kaffe.
Imorgon ska vi på återbesök hos läkaren med William. Hoppas, hoppas, hoppas att han är bra nu.
Vi tycker att han är mycket bättre nu i alla fall.

Ska strax lägga mig i sängen och titta på TV innan jag väntar in John Blund, men först ska jag lägga ut en ny tävling... Håll utkik.

William fikar med smaskiga vaniljbågar


Kram

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Majsbågar med vaniljsmak måste vi nog prova här, fast jag har inte sett några i butik....



"Bordsskivan" till stolen är ett tillbehör, fanns i direkt anslutning till övriga delar av stolen på Ikea i Kungens Kurva. Jag tycker den är praktisk men känner också att barnet kommer lite väl långt bort från övriga familjen. Å andra sidan får man ju ha sin egen mat ifred. ;)

2010-01-06 @ 23:09:02
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jamen visst är det en intressant fråga. Återkom gärna med svaret. :) Eller din fundering :)

Kram

2010-01-07 @ 05:47:24
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här