Hemska, hemska natt!!!

Hemska, hemska natt!!!
William vaknade redan vid 23 och var klarvaken, han fick då somna om i vår säng och där blev han givetvis kvar.
Både jag och William har vaknat minst en gång i timmen HELA natten och när kl. var 5 tyckte William att det var dags att gå upp.
Ett tag försökte han lura mig att han skulle somna om, men när jag då blundade kom ett glädjetjut och ett "hej,hej".
Strax efter 7 tog vi oss upp ur sängen.
Jag ljuger ju om jag säger att jag är pigg, men William är riktigt piggelin och ligger brevid mig i soffan och tittar på "mina vänner Tigger & Puh".


Dags att fylla på kaffekoppen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här