Kallt, kallt, kallt!!!

Det är så kallt inne att det var svårt att ta sig ur sängen, men vi var tvungen då det  var akut dags att byta på William.
Klev upp 7.30, William hade då varit vaken sen strax efter kl.6 då R gick upp för att gå till jobbet.
Ny vecka och nu ska vi väl få in alla rutiner igen då allt är som vanligt igen.

Det enda inplanerade denna veckan är öppna förskolan på torsdag.
Så fort snön försvinner ska jag även sätta igång med mina powerwalks igen, för det behövs.
Har fortfarande X antal kilon kvar tills jag är nöjd, är på rätt väg i alla fall och det är alltid något.

Ha en underbar dag!

Kram


TRYCK HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här