Ny tand och dålig aptit

Ny tand och dålig aptit.
Tanden har inte riktigt spruckit igenom än, men nästan. Ont gör det för rätt som det är börjar William bara att gråta.
Då gör det även ont i mammahjärtat.
Försökte mig på att vara duktig och laga egen mat till William, men jag ska inte plåga honom med det igen på ett tag, det var ingen höjdare.
Gjorde köttbullar, koktpotatis och lite, lite purjolök. Mixade allt med stavmixen och ungen fick lim till middag.
Nej, han blev inte tvingad att äta detta utan fick annat istället. (Stackars barn hahaha...)
Nu sover han sött i sin säng, R tittar på Stargate Atlantis och jag sitter här vid burken och kikar runt.

Var på öppna förskolan idag. William blev så glad när vi kom dit att han hoppade av glädje och gjorde sina glädjetjut. Det måste varit extra roligt idag för både han och kompisen Mireille var lite småtokiga. Sötpruttar!
Hemgjorda hamburgare till middag och strax blir det lite godis i sängen till mera Stargate Atlantis (En av mina favvoserier).
Men först... En liten titt på några av mina favvobloggar.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här