Sega fredag...

Vart tog min energi vägen? Den bara försvann när jag nattade William.
Inte kan jag lägga mig än heller för jag har lovat att hämta Anton på klassfesten kl 23 * gäsp *, hoppas han har haft superkul.
Dagen har varit lugn men ändå inte, försöker få in rutiner med William och det börjar väl funka ganska bra.
Anton har varit som en osalig ande sen han kom hem från skolan, det var mycket roligt på samma dag.
Fotbollstunering, skridskoåkning och klassfest. Lite pirrig inför klassfesten. Lite skäll fick han också då han "glömt" stoppa ner helgläxan i väskan (vem vill plugga på helgen?) då han inte gjort det han ska på lektionerna...
Försökte dra en liten lögn att han inte fått någon läxa, då ringde jag upp läraren för att få veta hur det låg till.
Tror att det var sista gången den lögnen kom ;0)


Har inte haft tid att sitta vid datorn på flera dagar känns det som, bara en kort stund på morgonen och kanske en snabbis på kvällen.
Men nu sover William, R sitter vid sin dator och allt är lugnt så nu ska jag surfa på tills jag ska hämta Anton, men först ska R få fixa kaffe till mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här