Sega söndag!

Vilken seg dag!!!
Jag somnade brevid William strax efter 12 och vaknade vid 14 igen, sen har vi bara varit.
Det fick bli en vilodag.
Åh, vad jag längtar till våren när snön är borta så man kan ta sig fram med barnvagnen.
UJ i all ära, men den är jobbig och otymplig att köra i snö, önskar ibland att man kunde sätta på ett 4:e hjul så att vagne blev lite mer stabil. Förövrigt är jag supernöjd med vagnen.

Imorgon är det ny vecka, redan vecka 3 och Anton kommer.
Full rulle hela veckan. Anton ska på klassfest på fredag och jag har fått "äran" att baka 3 kladdkakor som ska ätas efter middagen. Det blir nog bra.

I kväll blir det film och en stoooor skål med godis!

Söndagsgodis <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här