Sol och snö

Solen lyser starkt och snön faller på utsidan.


Jag är trött som en säl då min son som vaknade vid 3 och har hållt på till och från sen dess.
Gnäller och gnyr (i sömnen tror jag) trots att han fått ligga i vår säng.
Kl. 9 hade William bankat på mig en bra stund så då gick vi upp.
Nu har här ätits frukost och jag har fått mitt kaffe. Sakta men säkert börjar jag bli mig själv igen.

William ligger brevid mig i soffan och tittar på Musses Klubbhus samtidigt som har gör pruttljud så spottet flyger. Lilla trollunge vad fort tiden går. Nästa vecka blir han 7 månader.

Trollunge på bushumör.

 

Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni får komma ner snart så ag får ta hand om prinsen....så du får sova...puss Mamma

2010-01-02 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här