Välkommen årets första måndag!

Då var årets första måndag här, första vecka också.
Det är väl från och med nu vi räknar att allt bra ska börja? Ja, jag tänkte väl det.

Inatt försökte vi ge William flaska med lite vatten istället för att amma, R tog den kampen och det funkade... en stund. Vi försöker i natt igen och då SKA det funka bättre. (Om jag inte ger med mig igen).
Hur gjorde ni för att vänja bort amning på natten?

Idag ska jag ta tag i dagisansökan, har ju inte gjort det ännu, men jag tror att man ska vara garanterad plats om man söker 4 mån. innan. William ska ju inte börja på dagis fören Augusti så vi har gott om tid på oss.
Jag hade tänk besöka de olika förskolorna som jag är intresserad av innan jag sätter honom i kö.
Ska fixa klart lite med kommande tävlingar också så håll utkik.

Men först ska jag ta en kopp kaffe och gosa lite med William i soffan.

Njut av dagen!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här