Vänt på dygnet...

Underbart att vakna av en liten plutt som drar en i håret. Det är otroligt att jag ändå har så pass mycket hår kvar.
Jag har lyckats vända på dygnet nu när R är ledig, somnar sällan före 2, vilket jag får sota för dagen efter då William inte brukar ta några längre sovmornar.
Idag ska jag dyka i säng S E N A S T kl.21 eller det är mitt mål.

Idag gick vi upp 8.00 (efter att William dragit mig i håret ca 1 timme).
Frukosten är avklarad och kaffet är klart.
-13 grader ute och alldeles för kallt, men jag tänkte ändå ta mig ut på en prommis senare, få lite frisk luft och ny energi, men det kalla vädret gör att man drar sig.

Ha en underbar dag!


Trött mamma.


Kram

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

Fördelen när dom drar en i håret i sänen är att fingrarna inte är fulla med mat=)

haha

2010-01-03 @ 15:48:46
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här