Wienerbröd?

Det blev ingen prommis idag, vi tog en ytterligare en "latisdag", hoppas på att vara lite piggare i morgon.
Idag var första gången som William INTE ville bli nattad av mig. Idag var det pappa som fick ligga brevid. Kändes konstigt på ett sätt, men ändå skönt att R och får natta honom.
Istället gick jag ner och fixade lite kaffe och sen satte jag mig vid datorn.
Nu håller vi alla tummar att William sover lääänge i sin egen säng i natt.
Det blev köttfärsgratäng (fast med korn) och pizzasallad till middag. Godisråtta som jag är gjorde jag kokosbollar till kaffet. Gott, gott!

Hoppas på en piggare dag imorgon och en natt med mycket sömn.
Visst är det konstigt hur lite sömn kroppen klarar sig med? Innan jag fick barn så skulle jag ALDRIG klarat av att sova så lite, jag hade gått sönder direkt.

När jag gjorde kokosbollar så kom jag att tänka på en scen ur Sune´s sommar... (En gammal favvofilm)



Säger ni också wienerbröd?

Kram

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

asg bästa scenen EVER!!!!! jag kör den JÄM när folk säger negerboll =)

2010-01-27 @ 23:01:09
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här