Cafébesök med fina vänner

Jag och William tog en tur upp till nya cafét tillsammans med Helena och Mireille på förmiddagen.
Det är så himla mysigt där och det finns så mycket gott att äta.
Idag blev det en god smörgås med kyckligröra och en latte.
William och Mireille busade med bollar och mammorna sprang efter barnen som absolut ville ge sig ut på egna äventyr.
William fick för sig att han var tvungen att kasta en boll ner för en brant backe och envisades med att gå dit.
(Bollade råkade av misstag åka ner för backen och William tjöt av skratt när jag sprang efter...)

Min söta busunge ♥

Funderar nog på om mamman springer igen om bollen åker ner för backen... ;)

 


 


Kommentarer
Postat av: emma

najs blogg :)

kolla gärna min blogg om du har lust, försöker komma på något som kan ändras med den så om du vill kan du gärna komma med tips :)

2010-07-28 @ 14:41:10
URL: http://domandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här