Förmiddagen

William sover middag och då passade jag på att betala de där hemska räkningarna som kommer varje månad.
Usch! Fy och bläh!
Tycker att man kan införa en betalningsfrio månad varje år på sommaren så man kan göra något kul för pengarna i stället.
Grått ute, men ändå 22 grader. Kan det bli åska idag? Jag hoppas lite.

Jag och William spenderade stor del av förmiddagen ute och lekte massor, det blev till och med lunch ute idag.
William har fått smak på vinbären, jagvisade honom busken när vi kom hem från semestern och nu springer han där och plockar bär hela tiden.


Klipper gräset, precis som pappa gjorde igår.


Favvobollen med Musses Klubbhus.


Williams uteleksaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här