Ge mig sovmorgon!

Nu är jag trött på att aldrig få sova på morgonen.
Men jag säger hellre gå upp tidigt än att vara uppe på nätterna.
Sen att jag är trött som en säl ett par timmar innan jag fått i mig massa kaffe är en annan sak.
MEN, det är helt klart värt det!
Jag älskar mitt "mamma"-liv och jag älskar att vara med min duracellpojke som just nu är överallt och ingenstans.

Grått och trist idag med, hoppas på att solen ska dyka upp här snart igen, jag behöver lite sol och värme innan sommaren försvinner.
Nu blir här gröt till William och kaffe till mig.




Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag får klä in hela köket ( och mig själv )i vaxduk som är lätt att torka av så kan vi äta och kladda hur mycket som helst sen ;) kram

2010-07-26 @ 09:43:31
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här