Nackont...

Underbart att få vakna kl.6 och inse att man sovit så illa att man knappt kan röra nacken...
(Tycker allt liiite synd om mig själv idag).
William pressar verkligen upp ögonen när han vaknar på morgonen. Tyvärr känner jag igen det där från när jag själv var liten, så jag får väl igen nu. Hahaha...

Idag står det packning på to do-listan. Har i och för sig redan börjat lite.
Vi åker hemåt i morgon kväll, en resa som tar ca 12 timmar.
Håller tummar och tår att William sover mer på hemresan än han gjorde när vi åkte upp.

Btw... Solen skiner hos mig! Hur är det hos er?


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

åh tack :) gillar verkligen din header den är jättefin. Är galen i älvor och fantasy stil :P får lite den feelingen av din :)

2010-07-19 @ 07:16:23
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: madeleine

Ja tiden bara rusar förbi! Och solen lyser här alltid nu känns det som hehe :D haft bra väder 4veckor nu :) Hur är det med er? kram

2010-07-19 @ 08:06:33
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi har mulet här idag :-((

Puss mitt hjärta....

2010-07-19 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här