Ute smattrar regnet mot rutan...

Vaknade vid 7 idag. William har alltså sovit 12 timmar.
Ute smattrar regnet mot rutan och har så gjort sen igår eftermiddag.
Är så trött idag trots att jag har fått sova massor plus att vi faktiskt gick och la oss i tid.
Nu är frukosten avklarad och jag myser nu med en kopp kaffe medans William tittar på film.
Det är så skönt när man kan börja morgonen lugnt.
R och Anton sover och jag fick klara order från Anton igår kväll att jag absolut inte fick väcka honom idag, han skulle minsann få sovmorgon till 10.30 hahaha... Tonåringar ;)

Idag tar vi det lugnt och väntar på att regnet ska dra förbi... Hoppas vi slipper åskan.

Njut av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här