Happy thursday!

Jag hann inte ens lägga mig igår kväll/natt innan William satte sig upp i sängen och var hur pigg som helst.
Tror han var vaken en timma innan jag gav upp och gjorde vällning till honom.
Sen vaknade vi vid 7 igen, då hade William kul med mina glasögon, så nu måste dom justeras hos optikern.
William har varit tjurig sen vi gick upp och nog har det blivit lite bättre efter frukost, men bara lite.
Just nu myser vi till Disney´s "Små Einsteins".

Har gjort flera tappra försök att väcka vår "minitonåring" som har svårt att gå upp på morgonen. Han "ska bara" och "Bara fem minuter" eller "jag har ju inte ens öppnat ögonen än".

Idag är det meningen att R och Anton ska iväg med R´s mamma, sambo och morbror ut och fiska.
Båtarhar hyrts.
Så idag får jag och William hitta på något själva.
Mulet, grått och endast 15 grader ute så vi får se hur det blir med fisketuren...

Myspace Comments




Ha en toppendag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här