22 Juni... fullt ös...

Denna dagen bara flög förbi...
William vaknade vid 6, lyckades få honom att ligga kvar till 6.30 och då fick vi även med oss R upp.
Vid 9 hade jag tvingat upp Anton med och vi åkte ner på byn och köpte färdiga baugetter med mumsigt pålägg.
1 timma senare styrde vi kosan mot Arvidsjaur och Dollarstore ihop med R´s mamma och morbror.
Nya linser beställdes på synsam (hann inte det innan vi åkte).
På vägen hem somnar både jag och William i bilen och jag kan lova att det var jobbigt att få upp ögonen när vi stannat bilen.
Fick en supergod ungspannkaka till middag. William var helt tokig vid matbordet, han satt och sa  "Mmmm" till varje tugga han stoppade i mun.

Jag är så otroligt trött idag, det är vi nog förresten hela familjen.
Jag älskar att vara här uppe.
Underbar natur och trevlig människor. Blir inte alls förvånad om vi en dag tar vårt pick och pack, lämnar Stockholm för underbara Norrland ;)

(Lite bilder kommer senare...)


Kommentarer
Postat av: Monika

Hälsar ni på släktingar eller?

2010-06-23 @ 08:38:30
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här