Buzzador och Natusan Baby...

Fick hem ett paket från Buzzador idag.
Jag är medlem i buzzador och får vid olika tillfällen hem produkter som jag och folk runt omkring ska få vara med att testa och utvärdera.

I paketet fanns Natusan Baby first touch bath och Natusan Baby first touch oil.
Spännade att få testa då William har torr hud och jag inte har hittat något som riktigt funkar.

Natusan ® first touch - för nyfödd hud
Natusan® first touch är den första produkten i Sverige som är speciellt utvecklat och anpassad för nyfödda bebisars känsliga hud.
Serien består av sju olika produkter som håller bebishuden mjuk, len och hel.
Hela serien är noggrant testad, dokumenterat mild och fri från parfym och färgämnen.



Paket från Buzzador


De stora flaskorna hamnade i badrummet genast...


...och William åkte i badkaret ;)

Var ju tvungen att testa redan idag...
Vi testade Natusan Baby First touch bath och hällde även i ett par droppar av Natusan Baby First touch oil.
Måste nog testa ett par gånger för att få en ordentlig uppfattning, MEN det en sak är blev jag mycket nöjd med, det är "no more tears", svider inte i ögonen. Bra där!


Kommentarer
Postat av: monika

Jag är oxå med där men har än så länge inte fått hem nåt tyvärr

2010-06-15 @ 15:39:29
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här