Fiskekväll i Laisälven

Kvällen igår spenderades bla vid Laisälven för lite fiske, jag har inte fiskat på 2 år men längtat som sjutton efter att få göra det.
R´s mamma var också med.
Det grillades korv och kokades kaffe över öppen eld. Jag älskar det här livet!

William somnade i bilen på vägen dit och jag hade hoppats på att han skulle sova i vagnen då vi fiskade, men ack vad jag blev lurad.
ca 1 timma sussade han gott i vagnen innan han vaknade otrösterlig, tillslut tog R honom och då var helt plötsligt allt bra igen. Skitunge! haha

Anton fiskade han också, en lite stund i alla fall. Det var roligare att elda pinnar.
Men jag lyckades få en fin fiskebild på honom.

Anton i Laisälven.

Ingen fiskelycka för någon av oss.
Fiskarna fanns där, men dom var inte på hugget.

Kommentarer
Postat av: Hilda

vad mysigt :)

2010-06-30 @ 22:21:10
URL: http://hildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här