God kväll i stugan!

God kväll i stugan!

Har precis nattat William och har nu sk "egentid", något man värderar mycket högt efter att man fått barn.
All tid går går ju åt till William, jag vill inte missa en sekund nu när jag är hemma.
Snart börjar han på dagis och då får man jättelite tid med honom.
Det känns konstigt att lämna honom på dagis efter att ha varit hemma och lyxat i över 1 år.

Imorgon fyller vår prins 1 år.
Vi pratade om det vid middagen idag, om hur just denna dagen var förra året.
Då hade vi ju redan varit inne på BB på morgonen med blivit hemskickad vid 15 då värkarna hade avtagit lite.
Men dom kom ju tillbaka igen efter ett par timmar och vid midnatt åkte vi in igen.
Hela dagen gick och ingenting hände, trots kraftiga värkar, fick lustgas och ryggbedövning (som inte hjälpte för det rann aldrig ner).
Minns inte så mycket mer än att jag hade sjukt ont.
Vid 17-tiden kom dom på att William låg snett med huvudet och kunde därför inte komma ut.
Doktor tillkallades och 18.19 drogs han ut med sugklocka.
Oj, där kom en liten förlossningsberättelse hahaha


Barn är livet <3

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla fina skrutten :)

2010-06-06 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här