Prinsen min ♥

Det tog över en timma att lägga William idag, inget kul alls när jag själv är jättetrött.
Det spelade ingen roll vad vi gjorde för William skulle bara inte sova.
Han låg i våran säng en stund, R kom också och la sig... Det funkade inte alls, med pappa ska man ju busa.
Jag la honom i sin säng, då var det tyst en stund sen kom det ledsna tårar.
Tillslut erbjöd jag välling, då vart det tyst.
Han ville helt enkelt ha välling, känner mig jätte elak nu.
Efter vällingen somnade han snabbt, jag hann knappt lägga honom i sängen.

♥ Prinsen min ♥

Nu hoppas jag att han får sova hela natten som han gjorde inatt.
Tänkte ta en tidigt kväll, känner mig lite småhängig... hoppas det bara är min trötthet som spökar.
Kl.21 kommer mumien, då laddar vi med popcorn och läsk.

Ha en mysig kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här