Sol & Feber

Det blev ingen lek i sandlådan idag.
Tyckte att William var så varm när jag skulle klä honom, det visade sig att han hade 39 graders feber.
Vi gick en kortis till affären och tillbaka och William somnade i vagnen.
Nu myser vi på altanen. William sitter i sin stol, äter majskrokar och tittar på film på den bärbara DVD´n.
Vill ju helst att han ska hålla sig stilla med sin feber och inte skutta runt som den vilda bebin han är ;).

Nu väntar vi på att R ska komma hem så vi kan åka och köpa en god sallad på pizzerian.
Solen steker och vi njuter i skuggan.


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Denna helg kommer jag att ha temahelg baby på min blogg. Jag kommer att ha riktigt många tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa babysaker, och komma med tips, rabatter... Jag kommer även ha en "fråga experten spalt" där ni kan ställa frågor till en läkare och babysimexpert. Besök gärna min blogg nu under temahelgen! =) Kram, Diana

2010-06-03 @ 20:37:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: monika

Jobbigt för grabben o va sjuk när det är så varmt

Ha det så bra ni kan

2010-06-03 @ 21:12:09
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: HIhi, men vi kanske ska slå till på ett par converse då =)

2010-06-03 @ 21:27:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här