Trötta familjen

Jag tror visst att hela familjen varit lite trötta och småirriterade idag, men vi har även fått många skratt (som vanligt).
William somnade bra ikväll och jag har upptäckt en ny tand i munnen på honom, en kindtand.
Det måste ha varit det som gjort att han knorrat så på nätterna.
Strax ska vi skicka minitonåringen Anton (som är supertrött) i säng med.

Det har varit en lugn dag.
Meningen var att det skulle hyras båtar och fiskas idag, men vädret var allt annat än fiskeväder så det får nog bli kommande utflykt i stället.

Vi filurar lite på vad vi ska hitta på i veckan.
Jag är sugen på att åka till Laisälven och fiska, så tillåter vädret så köper vi nog fiskekort och far dit med picnickorgen.
Jag fortsätter titta i alla turistbroshyrer vi plockat hem.
Lättast är ju att göra det då lilleman sover så man får en chans att titta i lugn och ro.




Kommentarer
Postat av: Monika

Man blir lite seg av värmen oxå :)



Ha det bra

2010-06-28 @ 07:22:19
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas ni får bättre väder nu då, fiske låter spännande och väldigt roligt!

2010-06-28 @ 20:47:17
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här