Minigolf & Glass

Vi fick en supergod midsommarlunch hos R´s mamma.
Sill och potatis... Eller "pären" som man säger här uppe. Så himla gott.
Jag skulle nog kunna äta det varje dag på sommaren. William fick också smaka sill och tyckte att det var fantastiskt gott.
Efter en god lunch åkte vi ner på byn.
Jag hade läst att det var midsommarfirande vid hembygdsgården...
Vi åkte dock förbi då det bara var 7-8 ungar som dansade runt midsommarstången...



Vi fortsatte istället förbi och stannde vid campingen, spelade lite minigolf och tog en glass i stället.


Anton koncentrerar sig...


R´s tur, William tittar snällt på...

Vi bestämde vid start att förloraren skulle bjuda alla på glass...
Ja, visst förlorade jag, men det gjorde mig ingenting.
R vann och Anton kom 2:a med bara en poäng efter.

Vi fick grillat kött och pommes till middag och var så tvärmätta efteråt att jordgubbarna fick vänta till imorgon.
R´s mamma Anki hade gjort egen maräng som såg så himla god ut...
Det ska bli gott att få smaka imrogon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här