Dagen mys med mina grabbar ♥

Idag har det blivit 2 längre promenader.
Först en i morse då jag var ner till vårdcentSralen för att lämna in ett prov för Anton.
Vid 14 tog jag med mig båda killarna till Tumba, vi tog givetvis en promenad dit i det underbara vädret.
Stannade till och köpte varsin dricka på vägen.
Fick köpt lite nytt till Anton som just nu växer alldeles för fort.




Fick även (för en gångs skull) köpt lite till mig själv också.




lite av det som fick flytta in i min garderob...

Vi tog en fika på cafét. Anton njöt i fulla drag av Coca Cola och kladdkaka med grädde.
Jag köpte en mindre god latte... Den smakade mest bränt så bläääh för den.

Robban hämtade oss efter jobbet och vi åkte då direkt och köpte Thaimat och tog med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här