Var bor ni och vad har ni för väder?

Tog en sväng till vår närbutik för att hämta ett paket.
William somnade innan vi gick ut genom dörren, och sov en bra stund.
Hade turen och slapp regnet!!! Det började när vi kom hem och håller fortfarande på.
Nu har vi ätit lunch och myser en stund innan det är dags att ta tag i alla dagens tråkiga måsten.
Städa inför semestern. Jag avskyr att komma hem till en massa stök.
Städa är ju inte första man vill göra när man kommer hem efter semestern.

Var bor ni och vad har ni för väder?


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag bor i jönköping, här är det grådassigt och blåser rätt mycket idag :/

2010-06-18 @ 17:29:58
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack :)



Jag bor i stockholm och idag har vi haft alla olika äder som finns, mulet, regn, sol och åska :)

2010-06-18 @ 22:40:31
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här