Göteborg here we come!!!

Nu är tågbiljetterna bokade och den 7 April åker jag och William med tåget till Göteborg!!!
Det ska bli så kul att få komma "hem".
Har inte varit i Göteborg på 2 år och då hann jag knappt göra någonting förutom att gå på minsta syrrans student, vilket i och för sig var trevligt.

Nu ska jag i alla fall Ä N T L I G E N åka hem och träffa nära och kära, gå på Baby & Barn mässan, åka och kika i stan, slottskogen m.m
Full rulle i 5 dagar innan jag och William åker hem igen.


Göteborg here we come!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter superkul! Synd att den mässan sammaslår med födelsedag och kurs.. men men.

Jag ska göra Gbg osäkert den 27:de istället =)

2010-03-16 @ 21:17:49
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Ida

ÄR SÅ GLAD ATT DU KOMMER TILL OSS :) Oj vad vi ska pussas och kramas och hitta på skoj! Puss love you.

2010-03-17 @ 12:08:50
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här