Lång söndag

Fy, vilken lång söndag!
Vi har bara varit inne och skrotat idag, plockat undan och gosat  vil.
Ja, den blir nog inte roligare än man gör den. Har haft absolut nada lust att göra någonting alls.
Vi försökte oss på att klippa William lite grann vid lunchen och det var nog lättare sagt än gjort.
Nu ser han mer eller mindre ut som en munk i håret. Måste ner till frisören i veckan och se om dom fixa till honom.


I huvudet håller jag på att planera Williams rum, än så länge har ju bara ett tiny rum där knappt ingenting får plats.
Vill att han börjar sova lite bättre på nätterna innan vi byter rum igen.
Sen blir det storhandling på IKEA som gäller.

Funderar på någon av dessa hyllorna

 

Lite förvaring är alltid bra

 

Nattlampa för mörkrädda

 

Nä, nu är det visst dags att göra lite middag tror jag.

Ha en mysig söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

haha ballt, emelie har ALLA dom möblerna i sitt rum förutom dom två sista förvaringsbackarna, å istället för den blåa korgen har emelie en röd =)

2010-03-14 @ 22:52:22
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra saker det där.. jag spanar också på hylla nr 1 =)

2010-03-16 @ 21:19:25
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här