Ledsen bebis med ny frisyr

Strax innan 11 träffade vi grannarna och tog en tur till centrum och caféet.
Jag passade även på att boka in en frisörtid till William.
Vi fick en kl.12.30 så det var alldeles perfekt för oss.
Åt en god köttbulle macka. William åt lunch hemma precis innan vi gav oss iväg så han stoppade i sig massor av goda majskrokar istället.

Gick till frisörsalongen med tröttaste William som i vanliga fall brukar sova denna tiden.
Vi fick sätta oss i en stol och jag höll William i famnen. Då börjar han att skrika, det var inte alls kul att bli friserad med saxen.
Måste ändå säga att tjejen som klippte honom var mycket tålig, duktig och snabb.
Jag var nöjd med resultatet.
William fick en jättefin lastbil av frisören innan vi gick.
Trött, arg och ledsen kille ville bara bort från salongen.
Nu ser han inte längre ut som en munk, eller som R sa i morse... "Han ser ut som Broder Tuck" ;0)


Trött nyklippt kille


Lastbilen

Väl hemma blev det en dusch för William som hade hår överallt. Vid 14.30 somnade han som en slagen hjälte på soffan.


Ska ta lite kort på nya frisyren lite senare, nu ska jag passa på att njuta av en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Ha ha ha broder tuck ha ha Olsson humor :))

2010-03-25 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här