Nestlé NatureNes Äpple/Banan

Jag är med i Buzzador vilket innebär att jag får ibland får vara med och testa nya produkter och sedan presentera dessa för mina vänner och även de får möjlighet att testa produkterna, detta läggs även upp på bloggen.

Nu har vi även testat Nestlé NatureNes Äpple/Banan:
NaturNes Äpple, Banan är en riktigt god fruktdessert väl anpassad till ditt barns behov av C-vitamin och fibrer. Den naturliga smaken kommer från 100% solmogna äpplen och bananer och fruktbitarna är anpassade så att ditt barn kan börja lära sig tugga och samtidigt njuta av den goda osockrade frukten.


Spanar in förpackningen.


Gott,gott!


Snygg smidig förpackning.


Nu har William testat både Nestlé NatureNes Äpple/Päron och Äpple/Banan båda slank ner snabbt, men Äpple/Päron var den som det tycktes bäst om.

Har ni testat någon av Nestlé NatureNes fruktpuréer?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här