Sovmorgon... För William i alla fall

Hur kommer det sig att när barnen väl sover vaknar man själv tidigt?
William vaknade 6.45 idag, vilket inte hänt sen jag vet inte när.
Jag var ju tvungen att gå upp tidigt då jag skulle se till att få Anton till skolan i tid (Han behöver en liten buff om han ska hinna).
Han fixa kaffe och plocka fram frukost innan William vaknade och ropade på pappa (som är på jobbet).
När ska han lära sig säga mamma???
Antar att han spar det bästa till sist ;)

Ska kika lite på tågbiljetter, det är ju inte långt kvar till mitt Göteborgsbesök, kommer känna mig som turist i min egen hemstad när jag kommer dit, med tanke  på allt som jag vill hinna med att göra på mitt korta besök.
* L ä n g t a r *

SES VI DÄR?


Solen verkar lysa  över oss idag med så här ska ut och njutas.

Happy Måndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här