underbara solsken & ledsen kille

Underbart att solen valde att kika fram här trots mulen morgon.
Har varit nere på BVC och vaccinerat William mot svininfluensa.
Det gjorde ont i mammahjärtat när jag hörde hur ledsen William var när han fick sprutan.
Spruträdd som jag är så stod jag på utsidan medan William fick sin spruta. (Dålig mamma, jag vet!)
Fick hjälp av den snälla personalen på BVC att hålla William.
Efter sprutan var det tårar och tandagnissel hela vägen hem och väl hemma har han varit som ett frimärke på mig.
Det har kramats och pussats, bitits och dragits i mitt hår.
Nu är han lite gladare i alla fall.
Det har inte blivit så mycket vila idag, ca 30 i morse och 10 minuter på väg till BVC sen fick jag ju väcka honom för sprutan.
Hoppas på att han ska somna om här strax och få sova en lång stund, då ska jag passa på att fixa lite här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här