Biverkningar av svinsprutan

Har haft William sovande i vår säng hela natten då han vid 23-tiden sov så oroligt.
Vid 3.30 vaknade jag att jag hade en kamin brevid mig i sängen, en yrandes liten kamin.
Jag tempade och mycket riktigt hade vår prins fått feber (39,2). klädde av pyjamasen och gav alvedon och vatten, sen somnade han om och sov till 6.30.
Hoppas bara att det var "lite feber på natten" som var bioverkningen av influensasprutan så han är bättre idag.
Vi får väl se hur han mår när alvedonen försvunnit ur kroppen.


Febrig William




Kommentarer
Postat av: moster jenny

va svettig han ser ut :( hoppas han mår bättre nu :)

2010-03-12 @ 10:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här