Nestlé Nature Nes Äpple/Päron

Jag är med i Buzzador vilket innebär att jag får ibland får vara med och testa nya produkter och sedan presentera dessa för mina vänner och även de får möjlighet att testa produkterna, detta läggs även upp på bloggen.

Häromdagen fick vi hem en låda från Buzzador, den var full av Nestlé Nature Nes och två olika smaker "Äpple/Päron" och "Äpple/Banan".

Nature Nes fruktpuré är helt utan tillsatser och varje fruktsort är ångkokt för sig innan de mixas. Det är helt utan socker.

Vi testade Äpple/Päron igår och den slank ner snabbt.

Natur Nes Äpple/Päron

William spanar in innehållet i burken.

Mmmmm...



Träffade på grannen och "buzzade" om Nature Nes och skickade med en av varje smak till lilla dottern att smaka.

Lite Nature Nes Äpple/Päron som topping på glassen var god.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här