Att sova eller icke sova, det är frågan...

Efter kl. 17 kan man inte gå nånstans med William utan att han somnar.
Skittråkigt!
Går jag ut med honom i vagnen så somnar han, sätter vi oss i bilen så somnar han.
Vi försöker hålla honom vaken till 19 i alla fall och det är verkligen INTE lätt, ofta somnar han redan 18.30-18.45
Skönt, tänker nu säkert många. Jo,men mindre skönt när han sen ska gå upp klockan 5 på morgonen dagen efter.
Är det bara att gilla läget kanske?

Testade förresten Baby Björn bärselen vi har för första gången idag .
Varför har jag aldrig använt den innan? Den var ju hur bra som helst!
Den kommer jag absolut att börja använda nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här