Var sjutton är solen?

Idag sov vi till 7.05 (WIIIE!!!), sen upp och fixa morgongröt till William.
Lyckades få honom att somna om efter en stund då han vaknade vid 5 idag igen.
Imorgon gör jag ett nytt försök med välling, det hade varit så skönt om han kunde ta det på morgonen och bara somna om igen sen.

Idag gör vi ett nytt försök med influensavaccinering (svinis). De senaste 2 gångerna som vi skulle gått har William haft feber eller vart förkyld och då får man ju inte ta den.
Men nu är det absolut inga fel på honom så nu kör vi.
Jag hoppas bara på att få lite hjälp på BVC då jag är sjukt spruträdd.
Sen hoppas vi givetvis på att han inte får några biverkningar av sprutan heller.
Varken jag eller Anton fick det. R har inte tagit den.

Skitväder idag, inga vårkänslor överhuvudtaget.

Var sjutton är solen???

My sunshine <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här