Duktiga Anton

Då var vi hemma igen efter läkarbesök med Anton.
Det klämdes och kändes på magen och stacks i armen. Anton var så himla duktig! Han är väl medveten om min sprut/blod skräck och sa bara lugnt " Det här fixar jag, det är ingen fara", sen gick han i till provtagningsrummet.
Duktiga, duktiga Anton!
Nu dröjer det väl ca en vecka innan vi får svar på proverna, ytterligare ett prov ska lämnas in på fredag.
William skötte sig exemplariskt på vårdcentralen och charmade många sköterskor.
Nu sover han gott här brevid mig och jag ska nog också lägga mig ner och blunda en liten, liten stund...
Anton tittar på film på sitt rum, men han blundar nog en stund han med ;0)


Kommentarer
Postat av: Mona Høie

Så fin blogg du hadde!!:-)

2010-05-12 @ 17:01:12
URL: http://monaho.blogg.no
Postat av: Mona Høie

Så fin blogg du hadde!:-D

2010-05-12 @ 17:15:42
URL: http://monaho.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här